האם הביב ניצח את המכנס?

ביב, או כמו שרובנו מכירים אותו, אוברול (או בעברית צחה, סרבל) הוא אחד ממוקדי הוויכוח הגדולים בחנות שלנו. לפחות פעם ביום נוצר כאן ויכוח סוער בעקבות לקוח תמים ששואל ״מה עדיף, ביב או מכנס?״

ביב, או כמו שרובנו מכירים אותו, אוברול (או בעברית צחה, סרבל) הוא אחד ממוקדי הוויכוח הגדולים בחנות שלנו.

לפחות פעם ביום נוצר כאן ויכוח סוער בעקבות לקוח תמים ששואל ״מה עדיף, ביב או מכנס?״

כמובן שהתשובה החד משמעית היא למה או או כשאפשר גם וגם 🙂

אבל ברצינות, רובנו כנראה מחזיקים בסט ביגוד שלג יחיד ולכן עלינו לבחור מה יותר מתאים לצרכים שלנו.

למרות שאפשר לומר הרבה דברים לשני הכיוונים, אנחנו רוצים לדבר על כמה נקודות:

  1. סטייל: יגידו מה שיגידו, ביב נראה הרבה יותר טוב! כשתלבשו את הביב שלכם לא תראו כמו איזה אבא אוסטרי בחופשה השנתית.. אתם תלבשו את הצעקה האחרונה בעולם השלג ותנטפו סטייל בכל רגע של גלישה, קארב או סתם ישיבה ברכבל.
  2. נוחות: בגלל שרובנו פוגשים את ביגוד הסקי אחת לשנה, תמיד נגיע בהיקף טיפה אחר משנה שעברה. סביר להניח שלא תמיד הכרס של הסופגניות מחנוכה תחליק לתוך המכנס. כאשר מדובר בביב מרווח הטעות שלנו גדול יותר. גם אם יש הרבה מרווח במותן, הרצועות עדיין יבטיחו שהמכנס לא יפול. גולשי הסנובורד (שעדיין לא השתדרגו למערכת Step-on) נמצאים לפחות פעם במסלול על הישבן: בין אם מתעצלים לסגור את הביינד בעמידה ובין אם מישהו גרם לכם למעוד. כך או אחרת בזכות הביב לא נצטרך להרים את המכנס שוב.
  3. מניעת חדירת שלג: הרי לא משנה כמה נהדק את המכנס או כמה נמוך נשים את החצאית פאודר, ישנו איזה כוח מסתורי שתמיד ידאג שכמה פתיתי שלג יחדרו לנו לאזורים הפרטיים. בעת לבישת ביב, ישנה הפרדה הרמטית המתבססת על עיקרון הריעוף, ששומר את כל השלג מחוץ למכנסיים שלנו. 
  4. אחסון: כמעט בכל הביבים המוצעים היום בשוק ישנו תא אחסון אחד לפחות באזור החזה. נראה כי היצרנים עושים את התנאים האלו בגודל מדויק לפלאפון, ארנק ופלאסק כך שאפשר בהחלט להשאיר את התיק בבית. חוץ מזה למי לא קרה שבעת נפילה הפלאפון הקשיח ננעץ לנו ישירות בירך…

חובבי המכנסיים יקומו ויצעקו עכשיו – מה לגבי הבעייתיות הנוצרת כל פעם שרוצים להתפנות? 

התשובה בנושא הזה היא קלילה מאוד!

לשים את המכנס מעל המעיל: גם הופך את ההליכה לשירותים לדומה למכנס וגם נראה הרבה יותר סטייל!

טוב, אולי הדעה שלנו טיפה מוסטת לכיוון מסוים, אבל כל אחד והנוחות האישית שלו אבל מי שלא ניסה, לעולם לא ידע! גולשי הסנובורד הישראלים כבר בחרו שהם מעדיפים את הביב, לכן אנחנו מחזיקים בסקי-פס מבחר ענק של ביבים. אנחנו מזמינים אתכם לבוא להרגיש ולמדוד את אחד המוצרים החמים בעולם השלג בשנים האחרונות.