הבורד הבא שלכם – Burton process

אז בוא נדבר על הפרוסס. זה בורד פריסטייל בשייפ טווין שיוכל להעיף לכם את הביצועים כמה רמות למעלה. הפרוסס מגיע בשני כיפופים מה שגורם לו להתאים כמעט לכל גולש!

לא משנה אם זה הבורד הראשון שלכם, או שהגיע הזמן להתחדש בבורד חדש, אנחנו רוצים לדבר פה על אחד השחקנים הכי חזקים בשנים האחרונות – ברטון פרוסס. כל שנה הבורד הזה מגיע עם עיצובים משגעים, שני סוגי כיפופים, ורסטיליות וייחודית שאין לשום קרש היום. אנשים רבים מתעלמים ממנו ונוטים ישר לפנות אל בורד הדגל של חברת ברטון הקאסטום. צריך להבין שהקאסטום לא מתאים לכל גולש בגלל הקשיחות והאופי המתחנף שלו. 

אז בוא נדבר על הפרוסס. זה בורד פריסטייל בשייפ טווין שיוכל להעיף לכם את הביצועים כמה רמות למעלה. הפרוסס מגיע בשני כיפופים מה שגורם לו להתאים כמעט לכל גולש!

Flying V – צורה ייחודית לחברת ברטון ששמה שני קאמברים מתחת לרגליים ורוקר ביניהם. בזכות צורת הפליינג-וי תהיה לכם אחיזה קטלנית בשלג ותהנו מתנועתיות סלחנית. זה גם השייפ שנמליץ לגולשים מתחילים-בינוניים וכאלו שלא יכולים לוותר על פאודר.

Pure Pop Camber – קאמבר הכלוא בין שני חלקי פלאט שנמצאים מתחת לרגליים. הפיור-פופ שונה מקאמבר רגיל ובזכות החלקים השטוחים תהנו מאחיזת סכין חזקה והמון יציבות בתרגילי באטר (Butter). אל תדאגו, הקאמבר שיש בבורד הוא אשכרה קפיץ שיש לכם בין הרגלים! כל מתיחה תעיף אתכם לאוויר ככה שתעברו כל נאקל או תגיעו לגובה של כל רייל.

מי שעדיין לא השתכנע וחושב שזה סתם עוד קרש, אז תדעו שהפרוסס הוא הבחירה של גולש הסנובורד האגדי מארק מקמוריס. למי שלא מכיר מארק הוא אחד הגולשים הטובים בדור שלנו, הוא היה הראשון לנחות תרגילים כמו: בק-סיד טריפל קורק 1440, דאבל קורק מרייל ודאבל קורק 1170 עם מאלון גראב!

ב-2016 מארק נפצע באופן קשה במיוחד וכולם היו בטוחים שאחריה הוא יפרוש. כנגד כל הסיכויים כבר אחרי שנתיים הוא חזר להתחרות עם הבורד האוהב עליו. כבר כמה שנים ברציפות שהעיצוב של הפרוסס מוקדש למארק ולאופי המיוחד שלו. מארק הוא גולש על, כישרוני וצנוע שכל פעם משאיר את הצופים, המתחרים והשופטים עם פה פעור. מיוחד, נדיר ועוצמתי בדיוק כמו דוב פנדה סיני.

תבינו שהפרוסס נמכר כמו שוקו חם עם קצפת ביום של סופה. לא משנה אם אתם חיות פריסטייל שרוצים להתקדם לשלב הבא או שבא לכם את הבורד שמגדיר מחדש מה זה אול מאונטיין אנחנו מזמינים אתכם לבוא ולתפוס לכם חתיכה של הבורד המטריף הזה לחורף הבא!