הדוד ג'ייק וחברת ברטון

הכל התחיל בשנת 1977.. היה זה חורף סגריר עם פאודר מדהים, שם הבין ג׳ייק ברטון שמשימתו בעולם הזה הוא להצעיד את עולם הסנובורד לשלב הבא. הייחודיות של חברת ברטון נמצאת בשני מרכיבים מיוחדים: חדשנות וטכנולוגיה - באמת מילים יפות אבל בוא נדבר תכלס, מה כל-כך מיוחד?

הכל התחיל בשנת 1977.. היה זה חורף סגריר עם פאודר מדהים, שם הבין ג׳ייק ברטון שמשימתו בעולם הזה הוא להצעיד את עולם הסנובורד לשלב הבא. באותם שנים, גולשי סנובורד היו בעיקר נערים שנהגו להתפלח לאתרי סקי גדולים עם קרשי עץ מאולתרים. למעשה בזמנו גלישת סנובורד הייתה אסורה ברוב אתרי הסקי!

ג׳ייק ברטון היה יזם אשר זיהה צורך עז פוטנציאל אדיר בתחום הסנובורד אשר היה בחיתוליו בזמנו. ג׳ייק הבין שיש קשר ישיר בין ביצועי גלישה מיטיבים ובין שילוב טכנולוגית חומרים הנדסיים מתקדמים. בשנת 2019 הלך לעולמו ג׳ייק, אבל כל גולש סנובורד מרגיש את החותם שהוא השאיר על הענף.

הייחודיות של חברת ברטון נמצאת בשני מרכיבים מיוחדים: גולשי החברה והחדשנות שלה. 

חדשנות וטכנולוגיה הן באמת מילים יפות אבל בוא נדבר תכלס, מה כל-כך מיוחד?

Step-On- טכנולוגית הסטפ-און של ברטון שינתה את עולם הסנובורד לתמיד. הסוף למערכת ראצ׳טים מאסיבית שמבזבזת לנו זמן גלישה יקר. מהיום זוכים גולשי הסנובורד להנות מחיבור נוח וקליל המבוסס דריכה, בדיוק כמו גולשי הסקי!

The Channel- רעיון פורץ דרך זה שינה את הדרך בה מחוברים הביידנים לבורד. לא עוד ארבעה ברגים אלימים ומקבעים. בצ׳אנל של ברטון הבייד מחובר על-ידי שני ברגים שמעוגנים בתוך פס מתכת השזור בבורד. המערכת מספקת לגולש חופש תנועה ומידת חופש פורצת דרך שמאפשרת ביצועים מקסימלים.

EST- טכנולוגיה משלימה לצ׳אנל: זו שיטה חיבור שונה של הביינד לבורד המאפשרת למקסם את הביצועים עם הצ׳אנל. הרעיון הוא העברת נקודות החיבור של הביינד ממתחת לרגל לשני צידי הרגליים. מצב זה יוצר תחושת הפרדה בין סכין שמאל קדימה, שמאל אחורה, ימין קדימה וימין אחורה.

חומרים- מחלקת החומרים של ברטון היא מחלקה פורצת דרך. מהמצאת פלסטיק קשיח דיו למערכת הסטפ-און עד שילוב של סיבי קרבון בבורדים, הכל על מנת לספר לגולשים חווית גלישה אידיאלית.

כל זה טוב ויפה, אבל איפה זה פוגש אותנו? אז ככה, חברת ברטון מחזיקה קבוצה גדולה יחסית של גולשי הסנובורד הטובים בעולם. כל החידושים והשינויים נוצרים מדרישות של אותם גולשים ושילובם בתהליך התכנון והיצירה. הודות לכך החברה מעמידה עבור הצרכן את המוצרים הטובים ביותר בתחום הסנובורד ועומדת בחזית החדשנות של עולם גלישת השלג.

עכשיו חשוב לומר שמעצבי חברת ברטון דואגים לעטוף את כל הטירוף הזה בסטייל מנצח וייחודי שמסובב כל ראש בהר! חושבים שהגיע הזמן לקחת את הגלישה שלכם שלב אחד קדימה? להתחדש ולהשתפר בשיא הסטייל? בואו לבדוק מה יש לנו להציע לכם בסקי-פס, היבואנית הרשמית של ברטון בישראל!