סדרת ה-AK של ברטון – קצה הקרחון

מה משמעות ראשי התיבות AK ולמה הם מתנוססים על הביגוד של הגולשים הטובים בעולם? דקה וחצי של קריאה ותבינו למה מדובר פה בקצה הקרחון של ביגוד הסנובורד

״כנגד ארבעה גולשים דיבר השלג״

  1. המזיע – זה שלא הספקתם להגיע לתחילת המסלול וכבר מתחיל להוריד שכבות.
  2. הצולל – הגולש שבכוונה נופל בפאודר, זה שאוהב שיש לו תמיד רזרבות של שלג בכיסים.
  3. השלגון – זה שבא מצויד עם עשרה סטים תרמים למרות שיש חמישה ימי גלישה, עוד מהארץ הוא בודק את הטמפרטורה באתר והוא יכול לעצור יום גלישה כי איבד תחושה בידיים.
  4. זה שאינו יודע מה ללבוש – הוא כל-כך אוהב ציוד שיש לו חמישה סטים, לכל מקרה, לכל מזג אוויר, אבל ברגע האמת הוא שורף שעות גלישה יקרות בשאלה של מה ללבוש…

אז לא משנה איזה גולש אתם, בזמן שאתם טסים פעם בשנה, חטיבת הפיתוח של ברטון עובדת כל השנה, מסביב לשעון, כדי להביא אליכם את בגדי הסקי והסנובורד הכי טובים שתוכלו לדמיין. אותו מעיל שיסדר אתכם ליום סקי קיצי, ליום סופה קרבי, לגולש שסובל מחום ולגולש שמפחד מהקור. 

בשנים האחרונות העמידה חברת ברטון את ליין הפרימיום שלה: סדרת ה AK. השם AK עלה משמה של מדינת אלסקה, הידועה לשמצה בדלילות האוכלוסין שלה ומזג האוויר הקשה. 

כזו גם סדרת הביגוד, הסדרה מיועדת לגולשים שרוצים את המוצר הטוב ביותר ולא מוכנים לסבול מקור או מחום בזמן ימי הגלישה היקרים שלהם.

אז מה כל-כך יחודי בסדרת הAK של ברטון? הנה כמה פיצ׳רים:

  • כל הציוד בסדרה עשוי מ-Gore-Tex. למי שלא מכיר את הבד ששינה את עולם השלג מוזמן להציץ בכתבה ממש כאן. כאן רק נגיד שמדובר בבד עם אטימות יוצאת דופן ויכולת נידוף זיעה מיטבית. לשם השוואה, דמיינו שמעיל הגשם האיכותי ביותר שראיתם וחולצה מנדפת התאחדו לבד המושלם.
  • עוד עניין ייחודי בסדרה זו, הוא רמת גימור חסרת פשרות. כל חיבור בין בדים עובר תפירה, הדבקה והלחמה. כל אלו יוצרים חיבורים עמידים בצורה בלתי רגילה כך שמוצרים מסדרת ה AK יהיו משמעותית עמידים יותר לאורך השנים.
  • מאחר וסדרה זו מיועדת לגולשים הטובים ביותר, ישנו שוני בין כל מוצר המותאם לאופי הגולש. ישנם מעילים דקיקים המיועדים לאלו שנותנים הכל על ההר. מנגד יש מעילים עבים ששומרים על חום הגוף בצורה מיריבית , כדי שתוכלו להתמודד עם מזגי האוויר הקציוניים בעולם.

מיותר לציין שכל גולשי העל של חברת ברטון מתאמנים, מתחרים ומתחממים עם קולקציית העלית הזו. 

אז אם אתם אנשים חסרי פשרות, שמאמנים שעדיף להשקיע פעם אחת במוצר איכותי, אנחנו מזמינים אתכם להגיע לחנות שלנו בתל אביב ולהתרשם מבגדי הסקי והסנובורד הטובים בעולם!

לסניפים ופרטים נוספים לחצו כאן