סלומון – לא רק סקי

בעיירה פרברית וקטנה בצרפת על גבול שוויץ בשם אנסיי הוקמה לה בשנת 1947 חנות משפחתית לניסור עץ ושיוף מגלשי סקי, במהרה החנות גדלה להיות אחת מיצרניות הסקי הגדולות בעולם.

בעיירה פרברית וקטנה בצרפת על גבול שוויץ בשם אנסיי הוקמה לה בשנת 1947 חנות משפחתית לניסור עץ ושיוף מגלשי סקי, במהרה החנות גדלה להיות אחת מיצרניות הביינדים הגדולות בעולם. לאחר ההצלחה המסחררת החלה סלומון לרדוף אחרי החלום שישנה את עתיד הסקי כפי שהכירו אותו עד כה – סקי אלפיני.

ב-1979 השיקו סלומון את נעלי הסקי אלפיני הראשונות שלהם, אשר מיד נחטפו מהמדפים, ולאחר שנים רבות של הצלחה אדירה בתחום החלו להיכנס גם לענף הספורט האתגרי, דבר שהאיץ את קצב גדילת החברה.כיום סלומון היא החברה הגדולה בעולם בתחום ציוד הסקי, ואחת הגדולות בתחום ציוד הספורט בכלל. סלומון ידועה בתחום כחברה חדשנית, ובאיכות אירופאית שאין שניה לה.

כמובן שגם בגזרת הסנובורד סלומון מתמקמת בטופ של המותגים – עם ניסיון של למעלה מ-25 שנה בייצור קרשים פרוגרסיביים שתוכלו למצוא מתחת לרגליים של הגולשים הטובים בעולם – דאסטי הנריקסון, סוון טורג'ן ועוד הרבה תותחים נוספים. סלומון מציגה מגוון דגמים שמתאימים למגוון תנאים שונים בהר להעדפתכם – קרשי פריסטייל שישחטו את הפארק ויקפיצו אתכם מהקיקרים גבוה לשמיים, בורדים שיציפו אתכם כמו יאכטה על גבי הפאודר העמוק שמחוץ למסלולים, וכמובן שגם קרשי אול מאונטיין שמשלבים מאפיינים היברידיים וקלאסיים.

הקולקצייה החדשה של סלומון מתאפיינת בסטייל אירופאי משובח וקלאסי לצד התאמת הציוד בצורה אופטימלית לגולש. בגזרת הציוד ניתן למצוא את החידוש האולטימטיבי לגולש – נעלי סקי עם גפה קשיחה בעלת אפשרויות התאמה בטכנולוגיה חדישה, בהן גם החלקים הקשים של הנעל וגם הפנימית בנעל יכולים לעבור תהליך התאמה מדויק יותר לגלישה חסרת מעצורים. במחלקת הביגוד ניתן לראות כתמיד את הגוון הקלאסי והצרפתי שכולנו אוהבים, צבע אחד – שניים המשתלבים בתחכום אחד לצד השני, בדים סטרצ'ים ונוחים שזורמים עם תנועת הגלישה באופן כל כך טבעי וללא מאמץ, וכמובן טכנולוגיות בידוד איכותיות שישמרו על כל גולש חמים ונעים מבפנים.