הבלוג המקצועי של סקי-פס

כאן תוכלו למצוא מידע על כל מה שחם בעולם הסקי והסנובורד, לקבל טיפים מהמומחים ולהישאר מעודכנים לקראת החופשה הקרובה שלכם!
ski-pass
blog
דרושים עובדים

לחברת סקי-פס דרושים עובדים למגוון תפקידים, כנסו וגלו באילו תפקידים כרגע פתוחה משרה.

הזמנות מראש לחורף 23-24

הזמנות מראש לחורף 23-24 מתחילות עכשיו!!! כבכל סוף חורף אנחנו מזמינים אתכם לעשות הזמנה של מיטב ציוד הסנובורד העולמי במחירים מאוד מיוחדים וכך גם לשריין

סטפ-און: המהפכה הושלמה!

בשני העשורים האחרונים, עשתה חברת ברטון תהליך מדהים של מחקר ופיתוח. באפיון של מערכת הסטפ-און לקחו חלק טובי המהנדסים, המעצבים והגולשים שבעזרת עבודת צוות מדהימה הצליחו לייצר באופן המוני את מנגנון הכניסה בדריכה השולט כיום בשוק.

גוגלס מהעתיד – סדרת הM של אנון

אחד המוצרים הבעייתים בעולם גלישת השלג הוא הגוגלס. בין הבעיות של הגוגלס אפשר למנות הצטברות אדים, אי התאמה למזג אוויר, חוסר נוחות וכמובן הבעייתיות שבהחלפת עדשות. לכן, התכנסו כל המוחות הגדולים של חברת אנון (חטיבת המשקפות והקסדות של ברטון) ואפיינו עבורכם את סדרת ה M. 

בטיחות לפני הכל

אז אחרי שרכשתם את החופשה, וקניתם את הציוד, והתאמנתם בתרגילי כושר, הגיע הזמן לצאת. אבל רגע, האם יש ברשותכם את המוצרים החשובים ביותר לחופשה?

סלומון – לא רק סקי

בעיירה פרברית וקטנה בצרפת על גבול שוויץ בשם אנסיי הוקמה לה בשנת 1947 חנות משפחתית לניסור עץ ושיוף מגלשי סקי, במהרה החנות גדלה להיות אחת מיצרניות הסקי הגדולות בעולם.

5 הבורדים החמים לעונת 2023

קבלו את חמשת הבורדים הכי חמים לטעמנו לחורף הקרוב. החברות החזקות ביותר, הייצור המוקפד ביותר, לא סתם הייפ וגימיקים אלא רצינות תהומית כדי שתקבלו את המוצר הטוב ביותר.

מי הרג את כובעי הסקי?

כל מי שגלש בשנות ה90 ובתחילת שנות ה2000 זוכר שפעם, אף אחד לא היה גולש עם קסדה. לעומת זאת, כיום נדיר מאוד לראות אנשים שמוכנים לקחת על עצמם את הסיכון שבגלישה ללא קסדה. עולם הגלישה עבר תהליך מהיר ומעניין מאוד בנושא הקסדות, בואו ננסה להבין מה קרה פה.