סקי-סטוק: אאוטלט הסקי והסנובורד של ישראל!

חנויות האאוטלט החדשות, מבית סקי-פס - רשת חנויות הסקי והסנובורד הגדולה והוותיקה בישראל, ממוקמות בקניון ארנה בהרצליה פיתוח ובקניון עזריאלי חיפה. החנויות מציעות מבחר מוצרים ממותגים מובילים בהנחות של 30%-50%. בסקי-סטוק תוכלו למצוא מבחר גדול של ביגוד ואביזרים לסקי סנובורד ולהרפתקאות החורף שלכם לכולם ולכולן - לגברים, נשים וילדים.

לכל מי שמחפשת ביגוד סקי איכותי שישאר איתה המון שנים קדימה, של המותגים הטובים בעולם ובלי לקרוע את הכיס – יש לנו בשורה מרעישה עבורך – יש אאוטלט!!

קבלו את הסקי-סטוק: אאוטלט ביגוד ואביזרי סקי וחורף היחיד בישראל!

חנויות האאוטלט החדשות, מבית סקי-פס – רשת חנויות הסקי והסנובורד הגדולה והוותיקה בישראל, ממוקמות בקניון ארנה בהרצליה פיתוח ובקניון עזריאלי חיפה. החנויות מציעות מבחר מוצרים ממותגים מובילים בהנחות של 30%-50%. בסקי-סטוק תוכלו למצוא מבחר גדול של ביגוד ואביזרים לסקי סנובורד ולהרפתקאות החורף שלכם לכולם ולכולן – לגברים, נשים וילדים.

בסקי-סטוק תמצאו מבחר גדול ורחב של מוצרים במלאי שמתעדכן כל הזמן, מבית מותגי הסקי והסנובורד הטובים בעולם – כולל ספיידר וברטון! ביגוד סקי וסנובורד, ביגוד טרמי, אביזרים כגון כפפות סקי, קסדות, גוגלס, גרבי סקי ועוד- הכל בהנחות ענק ובמחירים ללא תחרות

אז מה ההבדל בעצם בין הסטוק לבין הסניף הראשי של סקי-פס תל אביב? איך בוחרים לאן ללכת? האם שווה לקפוץ לשניהם?
אז ככה – הכל תלוי בתקציב שלכם, ובסדר העדיפויות שלכם בכל מה שקשור לבחירת הביגוד המושלם עבור החופשה הבאה שלכם. אם אתם מהאנשים שמחפשים את הקולקציה הכי אופנתית, חדשה ומעודכנת – בצבעים וההדפסים הטרנדיים ביותר של השנה – ההמלצה שלנו היא לגשת לסקי-פס ת"א. אם מדובר בחופשה הראשונה שלכם ואתם אפילו עדיין לא יודעים אם נדבקתם בחיידק השלג (למרות שהוא לא פוסח על אף אחד ואחת – תיזהרו!), אנחנו ממליצים לאחד מסניפי הסקי-סטוק שלנו – בהרצליה ובחיפה, כדי להנות ממחירים נוחים יותר, בלי להתפשר על איכות החומרים ושמות המותגים.

מה זה אומר מחירים נוחים? שימו ♥ לזה:
– מעילי סקי לנשים / גברים: החל מ-400 ש"ח!
– מכנסי סקי לנשים / גברים: החל מ-350 ש"ח!
– מעילי סקי / סנובורד לילדים: החל מ-350 ש"ח!
– מכנסי סקי / סנובורד לילדים: החל מ-300 ש"ח!

ואם כבר הגעתם עד לכאן – נעבור לאותיות הקטנות: סתם. אין כאלו. ההנחות חלות על כל המוצרים, לאורך כל העונה.
אה, וברור שיש סיילים מטורפים מדי פעם. שווה לעקוב גם בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים תמיד >> לחצו כאן


סניף הרצליה
השונית 2, קניון ארנה הרצליה (קומת קרקע)
טלפון: 09-8302244

סניף חיפה החדש
דרך משה פלימן 4, קניון עזריאלי חיפה (קומה ראשונה, ליד אורבניקה)
טלפון: 04-8500715

שעות פתיחה של שני הסניפים:
ימים א' – ה' 19:00 – 12:00
יום ו' 14:00 – 10:00
שבת 19:00 – 12:00