הזמנות מראש לחורף 24-25

זה הזמן! לקומבינה הגדולה של השנה – הזמנת ציוד סנובורד וסקי מראש במחירים הזולים ביקום!

כבכל אביב, אנחנו מזמינים אתכם לעשות הזמנה של מיטב ציוד הסנובורד העולמי במחירים מאוד מיוחדים ועם מבחר אדיר.

מה זאת אומרת? פשוט!  מגיעים אלינו או מתקשרים, בוחרים לכם איזה בורד דנדש או סטפ און חדשני או כל מוצר אחר מתוך קולקציית 2025 של אחת החברות המובילות בעולם – וכל זאת בליווי של אחד המומחים של הצוות שלנו. משלמים, ממלאים קצת טפסים ו… מחכים כמה חודשים עד שתקבלו טלפון מפתיע לבוא ולאסוף את הציוד שלכם.

כבר שנים רבות שאנחנו עושים למיטב הגולשים בארץ הזמנות מראש – וזו הדרך הטובה ביותר להבטיח לא רק את המחיר הטוב ביותר שתמצאו אי שם, אלא גם לקבל את המוצרים שתמיד חלמתם עליהם במידה הנכונה ובצבעים שבאים לכם הכי הכי טוב.

STEP-ON של ברטון

המוצר החם ביותר בעולם הסנובורד כבר כמה שנים ברציפות, מערכת הביינדינגס ונעליים ששינתה את כל התעשייה, הביינד הנמכר בעולם כבר 4 שנים ועוד ועוד ועוד סופרלטיבים לא יכולים להעביר את השינוי התהומי שעבר הספורט מאז הגיע הסטפ און.
קלות חיבור וניתוק כמו אף מערכת אחרת, תחושה טבעית בגלישה, ביינדינג קל משקל עם מרכב "ריפלקס"  ומבחר גדול של נעליים כמו שרק ברטון יודעים לעשות.
אם אין לכם אז יש כבר לחברים שלכם, ואם יש לחברים שלכם אז גם אתם בטוח רוצים.
הסטפאון כבר 7 שנים ברציפות אוזל מהמדפים לא רחוק מתחילת העונה ולכן מי שרוצה שיהיה לו מומלץ להזמין מראש.

לעונת 2025 – ליין חדש לגמרי של ביינדינגס בטכנולוגיית ה EST!!!

 

בורדים

תמיד חלמתם על בורד של נוור סאמר שמיוצר בקולורדו או על ברטון מוקפד מסדרת הפמילי טרי  -סדרת הפרירייד הנחשקת בעולם? אולי איזה ליבטק פרוע של טרוויס רייס..

הזמינו מראש את בורד החלומות והבטיחו אותו לשנה הבאה במחיר זול במיוחד.

למידע נוסף, מחירים ועזרה בבחירת הציוד אנא צרו קשר עמנו

בטלפון או ווטסאפ 03-5372204